Od 4 maja czynnych już 14 POP-ów. Wróciły: Lotnisko Chopina i CH Blue City
Mamy dobre wieści dla pasażerów. Od poniedziałku 4 maja można przyjść do kolejnych dwóch Punktów Obsługi Pasażerów.
W trakcie pandemii mniej osób korzystało z Warszawskiego Transportu Publicznego. Było też dostępnych mniej POP-ów, które funkcjonowały w reżimie sanitarnym oraz w jednozmianowym trybie pracy. Przy planowaniu harmonogramu działania punktów trzeba było też uwzględnić możliwości kadrowe, które były ograniczone.
Teraz sytuacja wraca powoli do normy i od 4 maja do pracy wróciły kolejne dwa Punkty. W POP-ie na Lotnisku Chopina można załatwić swoje sprawy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 – 16.00. Punkt w CH Blue City zaprasza pasażerów od poniedziałku do soboty, od 11.00 do 19.30.
Od 25 kwietnia działa też POP przy stacji metra Trocka na linii M2. Można tam załatwiać swoje sprawy od poniedziałku do piątku, w godzinach 11.00 – 20.00.
Więcej informacji na temat działania POP-ów można znaleźć w zakładce.