POP-y zapraszają przez cały dzień
Działa 19 Punktów Obsługi Pasażerów i niemal wszystkie czynne są od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 20:00.
W trakcie pandemii mniej osób korzystało z Warszawskiego Transportu Publicznego, dlatego nie wszystkie były czynne, a te otwarte funkcjonowały w reżimie sanitarnym oraz w jednozmianowym trybie pracy. Teraz w Warszawie czynnych jest 19 POP-ów, które znajdują się m.in. przy ważnych węzłach przesiadkowych.
Punkty czynne są długo (16 z nich jest otwartych od 7:00 do 20:00), żeby umożliwić interesantom załatwienie sprawy rano lub spokojne dotarcie tam po pracy. Pełną listę POP-ów wraz z godzinami ich funkcjonowania można znaleźć na stronie www.wtp.waw.pl/punkty-obslugi/
Wiele spraw pasażerskich można także załatwić bez wizyty w placówce. W jednym z wielu biletomatów można kupić bilet długookresowy lub przedłużyć ważność e-hologramu. Możliwe jest także kupienie biletów Warszawskiego Transportu Publicznego przez aplikacje mobilne. W ofercie znajdują się: bilety krótkookresowe, jednorazowe przesiadkowe oraz czasowe 20-minutowe. Warszawskie Karty Miejskie można spersonalizować, wysyłając wniosek on-line.
Jeśli ktoś chce podzielić się swoją opinią, złożyć wniosek, skargę lub odwołanie: https://www.wtp.waw.pl/kontakt/