POP z Żelaznej przeniesiony na Grochowską
Od początku stycznia 2022 roku uruchomiony został Punkt Obsługi Pasażerów przy ulicy Grochowskiej 316/320. Zastąpił on punkt znajdujący się przy ulicy Żelaznej.
Zarząd Transportu Miejskiego przeprowadził się do nowej siedziby na Pradze-Południe, a tym samym zmienił się adres Punktu Obsługi Pasażerów, który znajdował się przy ul. Żelaznej 61. Pasażerów, korzystających z tej lokalizacji zapraszamy do z pozostałych Punktów Obsługi Pasażerów, w tym znajdującego się najbliżej Żelaznej, czyli na stacji drugiej linii metra Rondo ONZ. Od poniedziałku, 3 stycznia zapraszamy do punktu przy ul. Grochowskiej 316/320.
Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-17.00. Do dyspozycji pasażerów jest pięć stanowisk obsługi. Zakres spraw, które można załatwić jest taki sam, jaki był na ul. Żelaznej. Można m.in.: wgrać na Warszawską Kartę Miejską uprawnienia do bezpłatnych przejazdów, złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na karcie, wyrobić spersonalizowaną WKM, złożyć reklamację od opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu oraz kupić i zwrócić bilet.
Punkt jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dwa stanowiska są obniżone, tak by mogły z nich skorzystać osoby na wózkach. Dwa kolejne są wyposażone w pętle induktofoniczne. Jest także dostępne stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM). Dodatkowo przy każdym okienku został umieszczony komunikat alfabetem Braille’a z informacjami o zakresie usług świadczonych na danym stanowisku.